kreston Georgia official logo
EN KA

შექმენი შენი პროფესიული კარიერა ჩვენთან ერთად

შემოგვიერთდი კრესტონ ჯორჯიას გუნდში, სადაც თქვენ დაგხვდებათ მაღალტექნოლოგიური და თანამედროვე სამუშაო გარემო. ჩვენთან ერთად, თქვენ შესაძლებლობა გექნებათ აიმაღლოთ თქვენი კვალიფიკაცია, განვითარდეთ პროფესიულად, გაიაროთ ტრენინგები და მიიღოთ საერთაშორისოდ აღიარებული სერტიფიკატები. ჩვენ ვქმნით პროფესიონალებს, რომლებიც წარმატებით ურთიერთობენ როგორც კლიენტებთან, ისე თანამშრომლებთან.

იხილეთ აქტიური ვაკანსიები

სრული განაკვეთი

ადამიანური რესურსების მენეჯერი

გამოცხადების თარიღი

26/09/2022

საერთაშორისო აუდიტორული კომპანიების ქსელის Kreston Global-ის (www.kreston.com) წევრი კომპანია საქართველოში, Kreston Georgia (www.kreston.ge) აცხადებს ვაკანსიას ადამიანური რესურსების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი:თბილისი, ქავთარაძის 1 შესახვევი, #10, სართული 3, ოფისი 4.
სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი 9:00 დან 18:00 საათამდე. ბენეფიტები: უფასო სატელეფონო დრო, ჯანმრთელობის დაზღვევა.

 

ჩვენ შესახებ:

Kreston Global წარმოადგენს საერთაშორისო საბუღალტრო-აუდიტორული კომპანიების ქსელს, რომელიც მსოფლიო მაშტაბით წარმოდგენილია 110-ზე მეტ ქვეყანაში, 160 წევრი ფირმით, 750-ზე მეტი ოფისით და 23500-ზე მეტ პროფესიონალით. ჩვენ, როგორც ამ ქსელის წევრ კომპანიას, გვჯერა, რომ ვეხმარებით ჩვენს კლიენტებს მიმდინარე და სამომავლო საჭიროებების დაკმაყოფილებასა და გრძელვადიანი წარმატების მიღწევაში, რასაც ჩვენი მაღალი პროფესიონალიზმის მქონე თანამშრომლების მეშვეობით ვახორციელებთ. ყველაფერში რასაც ვაკეთებთ მაღალი პროფესიული სტანდარტით ვხელმძღვანელობთ და გვჯერა რომ სწორედ ამით მოვიპოვებთ, ყველაზე მთავარს, – ჩვენი დამკვეთების და პარტნიორების ნდობას. შესაბამისად, ჩვენი თანამშრომელი ჩვენთვის ყველაზე მთავარია და ვცდილობთ:
პატივი ვცეთ თითოეულ მათგანს, როგორც ინდივიდებს, პროფესიონალებსა და ჩვენი გუნდის წევრებს.
შევქმნათ ნდობა და ლოიალურობა თანამშრომლებს, პარტნიორებსა და დამკვეთებს შორის.
შევქმნათ დინამიური, უშუალო გარემო, რომელიც ხელს შეუწყობს შემოქმედებით აზროვნებას, ინოვაციურ იდეებს და გუნდის გამოწვევებს წარმატების მისაღწევად.
შევქმნათ ჰარმონიული ბალანსი სამუშაოსა და ოჯახურ ცხოვრებას შორის.

 

თუ თვლით, რომ შეგიძლიათ შემოგვიერთდეთ და ჩვენთან ერთად შექმნათ შედეგზე და მაღალ ხარისხზე ორიენტირებული კორპორატიული გარემო, სადაც ადამიანი მთავარი ფასეულობაა, ასევე თუ ხართ:

  • დეტალებზე ორიენტირებული
  • ანალიტიკური აზროვნების მქონე
  • შრომისმოყვარე
  • ინიციატივიანი, ამასთან, თქვენი ინიციატივები გამყარებულია დროში გაზომვადი ინდიკატორებით და შესაბამისი არგუმენტებით

 

შეგიძლიათ:

  • იმუშავოთ გუნდში;
  • სხვების მოტივირება;
  • გაიზიაროთ და მიიღო სხვისი/განსხვავებული აზრი;
  • აღიაროთ და მიიღო საკუთარი, როგორც გამარჯვება, ასევე მარცხი და შეცდომები
  • ადვილად იგებთ რას ითხოვენ თქვენგან და აგებინებთ სხვებს თქვენს აზრს გაქვთ:
  • უმაღლესი განათლება (ბიზნესის სპეციალობები);
  • ადამიანური რესურსების მენეჯერად მუშაობის მინიმუმ 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილება (სასურველია აუდიტის სფეროში)
  • გაქვს შთამბეჭდავი მიღწევები თანამშრომელთა შერჩევის მიმართულებით
  • გიმუშავია კომპანიაში შეფასების სისტემის შემუშავება-დანერგვაზე
  • კარგად იცნობ საქართველოს მოქმედ შრომით კანონმდებლობას
  • გიმუშავია ადამიანური რესურსების საინფორმაციო სისტემაში (HRIS) 
  • კარგად იცი ინგლისური და MS Office

 

და თვლით, რომ ქვემოთმოცემული მოვალეობების შესრულება შეგიძლიათ:

  • კომპანიაში არსებული ვაკანტური პოზიციების დროული იდენტიფიცირება
  • რეკრუტირების სტრატეგიის და არხების შერჩევა-შემუშავება;
  • ვაკანსიის განცხადების მომზადება და განთავსება;
  • თანამშრომელთა შერჩევის სრული ციკლის მართვა ;
  • შემოსული აპლიკაციების გადარჩევა;
  • გასაუბრებების და ტესტირების ორგანიზება;
  • უკუკავშირის უზრუნველყოფა ნებისმიერი აპლიკანტისათვის;
  • შერჩეული კანდიდატებისათვის შეთავაზების დოკუმენტის მომზადება;
  • აპლიკანტების სარეზერვო ბაზის შექმნა;
  • ადამიანური რესურსების ადმინისტრირების სრული ციკლის მართვა;
  • ადამიანური რესურსების საინფორმაციო სისტემის (HRIS) ადმინისტრირება და მართვა;
  • ახალი თანამშრომლის სოციალიზაცია-ადაპტაციის პროცესის უზრუნველყოფა;
  • კომპანიის კორპორაციული კულტურის დანერგვაში მონაწილეობის მიღება;
  • ადამიანური რესურსების მართვის პროცესის ანალიზი;
  • კომპანიის საჭიროებებზე მორგებული ადამიანური რესურსების პროცესების შემუშავება, ადაპტაცია და დანერგვა;
  • კომპანიის მენეჯმენტთან მჭიდროდ მუშაობა, ადამიანური რესურსების მართვის სტრატეგიის და მიზნების ჩამოყალიბება-დანერგვა-განვითარების მიზნით;
  • ადამიანური რესურსების მართვის ყველა პროცესის როგორც მენეჯმენტთან, ასევე თითოეულ თანამშრომელთან შეთანხმება-ადაპტაცია. უზრუნველყოფა იმისა რომ აღნიშნული მართვის პროცესები თითოეული ზემოაღნიშნული პირისთვის გასაგები და მისაღებია;
  • სამუშაო აღწერილობების მომზადება თითოეული პოზიციისთვის;
  • თანამშრომელთა შეფასების სისტემის შემუშავება-დანერგვა;
  • თანამშრომელთა სამოტივაციო სისტემის შემუშავება-ადაპტირება-დანერგვა;
  • თანამშრომელთა კარიერული განვითარების სისტემის შემუშავება-დანერგვა;


მაშინ, გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@kreston.ge გამოხმაურება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან, რომლებიც დამსაქმებლის აზრით სრულად აკმაყოფილებენ დამსაქმებლის მოთხოვნებს. შერჩევა მოხდება 2 ეტაპიანი გასაუბრების საფუძველზე.
გთხოვთ საგნის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება: ადამიანური რესურსების მენეჯერი.
 

სრული განაკვეთი

აუდიტორი

გამოცხადების თარიღი

09/03/2022

საერთაშორისო აუდიტორული კომპანიების ქსელის KRESTON GLOBAL-ის წევრი ფირმა საქართველოში Kreston Georgia აცხადებს ვაკანსიას ფინანსური ანგარიშგების აუდიტორის პოზიციაზე.

ძირითადი  მოვალეობები:

  • სხვადასხვა რეპორტის მომზადება და დამუშავება;
  • კომპანიის პოლიტიკების შესაბამისად მოქმედება;
  • ტესტირების ეტაპის კოორდინირება და შესაბამისი ხარისხით ჩატარება;
  • რისკების იდენტიფიცირება; 
  • სუბიექტში დანერგილი და მომუშავე პროცესებისა და კონტროლების შესწავლა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ფინანსური მიმართულებით უმაღლესი განათლება;
  • ბუღალტრად ან ფინანსურ აუდიტში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • ინგლისური ენის ცოდნა სავალდებულოა;
  • ACCA ჩაბარებული წიგნები ჩაითვლება უპირატესად; 
  • Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა სავალდებულოა;

საჭირო უნარები:

  • კარგი წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი 
  • დეტალებზე ორიენტირებული 
  • გუნდში მუშაობის უნარი
  • ერთდროულად რამდენიმე ამოცანაზე კონცენტრირების უნარი 
  • დროის მართვის უნარი 
  • პუნქტუალურობა

ჩვენ გთავაზობთ:

  • კონკურენტულ ანაზღაურებას 
  • უწყვეტი პროფესიული განვითარების შესაძლებლობას 
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს 
  • მრავალფეროვან და საინტერესო სამუშაოს

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე მისამართზე: vacancy@kreston.ge ელფოსტის სათაურის ველში მიუთითეთ „აუდიტორი“

სრული განაკვეთი

აუდიტის მენეჯერი

გამოცხადების თარიღი

09/03/2022

საერთაშორისო ბრიტანული აუდიტორული კომპანიების ქსელის Kreston Global-ის წარმომადგენელი და წევრი საქართველოში Kreston Georgia აცხადებს ვაკანსიას აუდიტის მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი  მოვალეობები:

  • შესაბამისი/საჭირო საკითხების დაქვემდებარებულ თანამშრომლებზე დელეგირების გზით კომპანიის ფინანსური ანგარიშგების აუდიტის დამოუკიდებლად ჩატარება; 
  • შედარებით მარტივი ფინანსური ანგარიშგების აუდიტის პროექტების დამოუკიდებლად ჩატარება; 
  • საჭიროების შემთხვევაში მთავარი სამუშაო ფაილის აწყობა და სხვა მნიშვნელოვანი სამუშაო დოკუმენტაციის წარმოება;
  • პროექტის დადოკუმენტირების პროცესის ხელმძღვანელობა, შესაბამისი პასუხისმგებლოის აღების პირობებში;
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების მართვა/მათთვის ადეკვატური დავალებების გადანაწილება/სწავლება, იმგვარად რომ პროექტი შეთანხმებულ დროში დასრულდეს; 
  • კომპანიის სტრატეგიული განვითარებისთვის საჭირო დოკუმენტაციის, მათ შორის რიგი ახალი პოლიტიკების შემუშავებაში ჩართულობა. 
  • შესაბამისი გარემოებიდან/გარიგებიდან გამომდინარე რისკის შეფასება და შესაბამისი საპასუხო პროცედურების განსაზღვრა. ამ პროცედურების თაობაზე აუდიტის გუნდების წევრების ინფორმირება. 
  • ერთდროულად რამდენიმე გარიგებისა და გარიგების გუნდის მართვა/ხელმძღვანელობა; გარიგების დასრულებისას ეტაპზე, თანამშრომლებისთვის აუდიტის შესაბამისი შედეგებისა და მათი ანალიზის ამსახველი ანგარიშის მომზადება. 
  • უფროსი აუდიტორების ცოდნის დონის, უნარებისა და შესაძლებლობების გაგება და მათ მიერ შესასრულებელი სამუშაოს (შესაბამისი პროცესის) მონიტორინგი, მათ მიერ შესრულებული სამუშაოს საბოლოო შედეგების მიმოხილვა/ანალიზი, ასევე მათი სამუშაო ეფექტურობის, მოსწრების, პროდუქტიულობის, ხარისხის შესახებ ანგარიშის მომზადება და ზემდგომისთვის (პარტნიორი, დირექტორი) წარდგენა. 
  • გარიგების ჯგუფში შემავალი უფროსი აუდიტორების და აუდიტორის ასისტენტების ხელმძღვანელობა/ზედამხედველობა; საველე სამუშაოების ზედამხედველის და ზედამხედველობაზე პასუხისმგებელი პირის მოვალეობების, მონიტორინგის განხორციელებისა და შესაბამისი პირების პროდუქტიულობის, ასევე თითოეულ გარიგებასთან/დავალებასთან მიმართებაში სამუშაო გეგმის/გრაფიკის დაცვის შესახებ, ანგარიშის მომზადებისათვის საჭირო სამუშაოების შეასრულება. 
  • მიმდინარე წლის აუდიტორულ გარიგებაზე შესაბამისი გავლენის მოცულობის სათანადოდ შეფასების უზრუნველსაყოფად, დამკვეთის ბიზნესში მიმდინარე მნიშვნელოვანი მოვლენების შესახებ ინფორმაციის მიღება, დამკვეთთან შესაბამისი პერიოდის განმავლობაში მჭიდრო პროფესიული ურთიერთობის შენარჩუნება. 
  • კომპანიის სხვა წევრების განვითარება ტრენინგების ჩატარების, კვალიფიკაციის ამაღლების და პროფესიული განათლების ხელშეწყობის გზით, კარიერული განვითარების საკითხებზე ან/და ფირმის სხვა ინიციატივებში მონაწილეობის შესახებ, კომპანიის სხვა წევრებისათვის კონსულტაციების გაწევის გზით. 
  • პროექტის მომგებიანობის მართვა. 
  • უახლესი ცვლილებების საქმის კურსში ყოფნა, რამეთუ ისინი გავლენას ახდენენ ფასს-ზე და კომპანიის სტანდარტებსა თუ პოლიტიკებზე. 
  • გაწეული მომსახურების შესაბამის საერთაშორისო სტანდარტებთან (ISA, IFRS), ფირმის პოლიტიკებთან და ეთიკის კოდექსთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით; 
  • აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება ან უფროსი აუდიტორის პოზიციაზე ( Senior 3-ის შესაბამისი) 2 წლიანი გამოცდილება. 
  • ACCA-ის დასრულებული პირველი და მეორე მოდულები. მესამე დონეზე სავალდებულოა P7-ის ჩაბარება. 
  • Excel-ის ცოდნის მაღალი დონე. 
  • ინგლისური ენის ცოდნის მაღალი დონე.

საჭირო უნარები:

  • ფინანსური ანგარიშგების და ასევე აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტებში შესაბამისი საკითხის მოძიების უნარი; 
  • კარგი წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი; 
  • დეტალებზე ორიენტირებული; 
  • გუნდში მუშაობის უნარი; 
  • ერთდროულად რამდენიმე საქმეზე მუშაობის უნარი; 
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; 
  • დროის მენეჯმენტის უნარი; 
  • გუნდის მართვის უნარი;

ჩვენ გთავაზობთ:

  • კონკურენტულ ანაზღაურებას 
  • უწყვეტი პროფესიული განვითარების შესაძლებლობას 
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს 
  • მრავალფეროვან და საინტერესო სამუშაოს

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე მისამართზე: vacancy@kreston.ge ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ „აუდიტის მენეჯერი“

სრული განაკვეთი

მთავარი საგადასახადო აუდიტორი

გამოცხადების თარიღი

09/03/2022

საერთაშორისო აუდიტორული კომპანიების ქსელის KRESTON GLOBAL-ის წევრი კომპანია საქართველოში, Kreston Georgia აცხადებს ვაკანსიას  მთავარი საგადასახადო აუდიტორის  პოზიციაზე.

ძირითადი  მოვალეობები:

  • საგადასახადო აუდიტის პროექტის დაგეგმვა, რისკების იდენტიფიცირება, შემოწმების პროცესების ეფექტურად მართვა და პროექტის დასრულება წინასწარ განსაზღვრული ვადების შესაბამისად; 
  • გუნდის წევრებისათვის შესასრულებელი სამუშაოების დელეგირება და შესრულებული სამუშაოს სისწორის კონტროლი, მათი კოორდინირება და ქოუჩინგი; 
  • აუდიტის ანგარიშის მომზადება და დეპარტამენტის ხელმძღვანელისათვის წარდგენა;
  • ახალ და არსებულ კლიენტებთან ძლიერი პროფესიული ურთიერთობების დამყარება და შენარჩუნება; 
  • საგადასახადო დავების პროექტებში ჩართულობა და საჩივრის მომზადება. 
  • საგადასახადო კონსულტაციების წარმოება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების/ეკონომიკის/ფინანსების მიმართულებით; 
  • მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება უფროსი/სენიორ საგადასახადო აუდიტორის ან მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება საგადასახადო აუდიტორის პოზიციაზე; 
  • საგადასახადო კანონმდებლობის მაღალ დონეზე ცოდნა, მ.შ. ბოლო დროინდელი ცვლილებების თანმიმდევრული ცოდნა;
  • ბუღალტრული აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა; 
  • ACCA-ის ჩაბარებული მოდულები ჩაითვლება უპირატესობად; 
  • საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ფლობა (განსაკუთრებული მნიშვნელობა მიენიჭება Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნას);
  • საბუღალტრო პროგრამების საბაზისო ცოდნა (მნიშვნელოვანია Oris-ის ცოდნა); 
  • ინგლისური ენის ცოდნა მინიმუმ B2 დონეზე არის სავალდებულო, რუსული ენის ცოდნა ჩაითვალოს უპირატესობად.

საჭირო უნარები:

  • კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის უნარი; 
  • გუნდში მუშაობის და გუნდის მართვის უნარი; 
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; 
  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი; 
  • მიზანდასახულობა და განვითარების სურვილი; 
  • ორგანიზებულობისა და დროის ეფექტურად მართვის უნარი; 
  • თავდაჯერებულობა და მეგობრულობა.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • კონკურენტულ ანაზღაურებას 
  • უწყვეტი პროფესიული განვითარების შესაძლებლობას 
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს 
  • მრავალფეროვან და საინტერესო სამუშაოს

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე  25 მარტის ჩათვლით შემდეგ ელ-ფოსტაზე: Vacancy@kreston.ge ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ „მთავარი საგადასახადო აუდიტორი“.